Disneyland, partea 5 – unde mancam la Disneyland Paris?

Standard

Disneyland-ul este o destinatie de vacanta scumpa. Chiar daca e una dintre putinele care isi merita toti banii, nu e de neglijat faptul ca e posibil sa va faca o gaura in buget. Asa ca, zic eu, orice idee care va ajuta sa economisiti niste bani este binevenita. Cu atat mai mult cu cat ceea ce va voi povesti in articolul de astazi este invatat din experienta proprie. Dupa prima zi in care ne-am dat seama ca trebuie sa gasim solutii sau vom pleca de la Paris faliti. 🙂

Unde si ce se poate manca in Disneyland?

Sursa: tripadvisor.com

In primul rand, in afara celor doua parcuri, exista Disney Village, un complex dedicat exclusiv restaurantelor, magazinelor si divertismentului (cinema, bowling, spectacole etc.). Aici gasiti zeci de posibilitati de a lua masa, incepand cu branduri arhi-cunoscute precum McDonalds, Planet Hollywood, Starbucks si incheind cu restaurante tematice inspirate din personajele si povestile Disney.

In al doilea rand, in ambele parcuri exista tot felul de restaurante, adaptate zonei in care se afla (in Fantasyland mananci in casa Albei ca Zapada, in Frontierland in restaurante de cowboy etc.) Problema cu restaurantele din Disney Village, ca si cu cele din cele doua parcuri, este ca mancarea este foarte scumpa. Spre exemplu, un hotdog costa in 2013 in jur de 8 euro, un meniu cu hotdog, cartofi si bautura 11 euro, iar o pizza la Planet Hollywood, in jur de 16 euro. Inmultiti tot ce va spun aici cu minimun 4 si veti afla  ca o masa pentru o familie cu doi copii urca inspre 80 de euro lejer. Preturile pentru toate restaurantele Disney si meniurile lor le puteti consulta inainte de plecare aici.

Nu in ultimul rand, puteti manca si la restaurantele hotelurilor in care sunteti cazati. Dar si aici preturile sunt destul de piperate. La Hotel Cheyenne unde am fost noi cazati, pretul pentru o cina completa era de 33 de euro de persoana.

In prima zi in care am ajuns acolo am mancat in Disneyland Park si seara in Village. Am cheltuit din start 150 de euro si ne-am dat seama ca nu e o varianta buna. Asa ca, a doua zi, ne-am reprofilat. Si am descoperit varianta care ne-a salvat bugetul familiei. 🙂

Cum poti manca ieftin la Disneyland?

Pentru ca ne-am inchiriat masina, iar la hotel parcarea era gratis, am avut libertate de miscare. Ca atare, in a doua zi la Disneyland, am mancat micul dejun la hotel, am plecat in parc, iar la pranz ne-am luat masina si am plecat in oraselul Val d’Europe, care se afla la doar 3 minute de mers si care detine… un mall. Un mall minunat, cu restaurante decente si un supermarket de dimensiunile celor din mall-urile noastre.

Mesele de pranz le-am luat de atunci numai la mall (exista restaurant italienesc, chinezesc, pescaresc etc.) iar pentru cina, ne-am facut cumparaturile de la supermarket si urmatoarele trei seri la rand le-am facut copiilor masa in camera de hotel. Am preferat sa facem asta pentru ca mai ieseam uneori si pe la ora 20 sa mancam, dupa parada, dar pentru ca ultimul spectacol se termina la 23.30, pana ajungeam in camera le era foame din nou. Asa ca ei mai mancau un sandvis, un iaurt, un fruct, noi beam o bere si toata lumea era fericita. 🙂

Important de stiut despre mesele pe care le veti lua la Disneyland!

• Restaurantul de mic dejun de la Hotel Cheyenne este foarte aglomerat, iar mancarea este slabuta. In afara de croissant, iaurt, paine cu unt si gem, miere si doua-trei mezeluri destul de dubioase, nu prea aveti ce manca. Ceai si cafea, suc de portocale foarte bun, dar nu exista fructe deloc.
  • Restaurantele din parcuri sunt si ele extrem de aglomerate (pe langa faptul ca sunt si scumpe). Veti sta la coada, iar la unele dintre ele se intra doar dupa minute bune de asteptare afara. Acesta a fost si unul dintre motivele pentru care preferam sa iesim din parc pentru masa de pranz si uneori si cea de seara. Ajungeam imediat la mall, iar mancarea era mai ieftina.
  • Nu gasiti mancare de regim!!! Meniurile sunt alcatuite 80% din mancaruri de tip fast-food. Andi a facut o iritatie pe piele si doctorul de la cabinetul medical din parc (exista asistenta medicala gratuita cat e deschis parcul) ne-a sugerat sa ii dam mancare de regim. A fost imposibil. In afara de friptura de pui, nu am gasit nimic care sa semene macar a regim.
  • Daca doriti sa stati la cina cu personajele Disney, va puteti rezerva separat. Noi n-am facut-o pentru ca ni s-a parut scump si am considerat ca mai poate astepta.
Anunțuri

13 răspunsuri »

1. Pingback: Parcuri de distracţii de vis: astăzi, Gardaland (în apropiere de Verona) | viatacucopii

2. Pingback: Noutăți de la Disneyland | viatacucopii

• Alexandra, sa fie cu folos. Si daca ai si tu sugestii, le astept cu drag. Copiii mei tocmai ma intrebau daca Mosul n-ar putea sa le aduca de Craciun inca o vacanta la Disneyland la anul. :))

• Offf, Anca, aici m-ai omorit. Noi am fost in ultimul weekend din luna mai (26-29) si a fost ingrozitor de frig. A plouat si a nins, erau 6-8 grade afara si a trebuit sa ne cumparam geci si cizme de cauciuc pentru copii. 😦 Dar stiu oameni care au fost anul acesta in martie si au prins 22 de grade, erau in tricou. Deci nu e nicio regula. Dupa cum va este norocul. Eu as merge la finalul lui martie la Paris. Am fost si in octombrie si am prins vreme foarte buna. 🙂

3. Multumesc si eu pentru informatiile postate.Noi ne-am hotarat ieri ca vrem sa plecam sapt.viitoare la Disney si dintre cate am citit pe net despre parcuri, informatiile citite aici mi s-au parut a fi cele mai utile, chiar am sa tin cont de ele :-).
    Multumesc!

• Multumesc, Sanda.

De aceea le-am si scris. De fapt, asa a aparut si blogul. Din dorinta de a scrie informatii utile pentru alti parinti ca noi. Plimbareti si interesati de activitati pentru copii. Si din speranta ca in timp, din comentariile voastre, o sa furam si noi idei bune si o sa le punem la randul nostru in aplicare. Asa ca… daca vrei sa impartasesti cu noi ceva la intoarcere… te asteptam cu mare drag. Copiii mei isi ascut dintii ca la anul repetam aventura. 🙂

4. Stiu, Cristina. Si eu tot de aia m-am apucat sa scriu pe acest blog. Pentru ca tot cautam informatii despre lucruri pe care sa le fac cu copiii si nu gaseam. Asa ca scriu eu despre trasee, vacante, activitati pe care le putem face cu ei si sper ca discutand cu alti parinti ca noi sa ne ajutam unii pe altii. Daca mai ai intrebari despre Disneyland, raspund cu drag. Eu poate am uitat sa scriu despre anumite lucruri. 🙂

• Cu siguranta te voi intreba, dar inca ma documentez. Acum as vrea sa stiu daca e mai ieftin sa faci direct rezervari sau sa mergi prin agentie. Tot adun argumente pro si contra, asa am descoperit blogul tau.

• Noua ne-a iesit mai ieftin prin agentie. Ca si eu am verificat si direct la ei. Dar agentiile aveau pachete mai bune, adica pentru hotelul de la Disneyland. Zborul l-am luat tot separat. Noi am zburat atunci cu BlueAir dar in ultima perioada nu mai imi place de ei si nu stiu acum cu ce m-as duce. Noi ne-am planificat inca o vizita peste vreo doi ani asa. Pana atunci, avem timp sa ne mai gandim. Poate iau biletele la Tarom cu ceva timp inainte si le gasesc mai ieftine.

5. Multumesc pentru aceste articole. Eu ma documentez pentru la anul cand fata mea face 5 ani. Este foarte bine cand mergi deja cu niste informatii pretioase sa poti vedea cat mai multe.